torsdag 8. juli 2010

Grove horn med pesto

Eg har fått eit par forespørsler om oppskrifta på horna mine. 
Så då lager eg like gjerne eit innlegg om dei ;) 
Kall det gjerne agurk- nytt,
 i mi egentleg bloggefrie 
veke ;P


250 gr Hvetemel
250 gr Sammalt hvete grov
1 ts Sukker
3,5 dl Melk
75 gr Smelta smør
1 pk Tørrgjær

Fyll;
Pesto, Ost
Pepperoni/skinke o.l


Bland mjøl, sukker og gjær i ein bolle. 
Smelt smør, ha i mjølka og varm til ca 60 gr.
Elt saman til smidig deig.
La deigen heve under plast i 40 min.

Del deigen i to.
 Kjevle ut kvar del i rundinger som du deler i 6 trekanter.
Smør på pesto og legg på ost skinke/pepperoni.
Rull saman til horn.
La dei etterheve under klede på steikeplata i 40 min.


Pensle horna med vatn.
Strø riven ost over dei.
Steikast med 200 gr i 15 min.

Dei smaker absolutt best nysteikte. 
Men kan og frysast ned. 
Eg anbefaler å varme dei i steikeovnen,
 når du skal ta dei opp igjen. 
Då blir dei sprø og 
gode :)
Håper det smaker! ;)


No er det pakking som står på programmet. 
I morgon reiser vi til Bergen.
Gleder meg som ein liten unge til IKEA imorgon. 
Resten av helga skal vi bu med ei god veninne av meg.
 *Lykke* :)


Ha ein nydeleg kveld, og ei flott helg!
Vi bloggast over helga;)


Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Å, så herlig! nam nam. Takk for at du deler med deg :)

Elsker fargen på den bollen!

Ha en flott tur og kos dere
Klem Janne Merethe

Ruter & Hjerter sa...

Å det skal jeg jammen meg prøve meg på, Elsker pesto:) Er Ektremyt dårlig til å bake, men øvelse gjør mester:) Takk for kommentar hos meg:) Elsker bollen din, jeg har samme i gammel rosa:) God tur til bergen:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Mmm, de så gode ut! Alltid kjekt med nye oppskrifter, takk!

God tur, kos dere masse!
Klem.

Ps. Veldig kjekt med pakke i posten:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Oppskrift notert☺

Gooooood tur til Bergen☺
Kos deg masse!! Og kjøpt alt du vil på Ikea☺

Klem M♥

Monica sa...

God tur til Bergen, og ikke minst på Ikea! Sukk, jeg gleder meg masse til jeg skal dit i august, skal bruke mange timer på ikea :)
Sommerklem fra Monica

lisje astrid's husblogg sa...

Pesto er noko av det beste vi veit her i heimen:)
Lagar mykje med pesto i!
Eg skal prøve desse heilt klart;)
Takk for at du delar♥

Såååå lekkert i din gang og bad!
Ønskar deg god tur til Bergen:)

Klem frå Astrid♥

Smått og Stort sa...

Nam- disse skal jeg prøve! Kanskje vi sees på Ikea i morgen da- dit skal nemlig jeg også :))
God tur- ta gjerne med litt sol og varme til Bergen :)
hilsen Sissel

Fra huset i svingen sa...

Takk for oppskrift, dette må prøves ut en dag :-D
Og god tur til Bergen og Ikea!!!

Klem

Barbros lille verden sa...

Mmmmm...deilig! Disse må vi prøve ja :)
Takk for veldig hyggelig kommentar! Lykke til med tomatplantene, det er en god start på kjøkkenhagen det!
kos deg i Bergen, god helg!
Klem fra Barbro

Kristin sa...

Nam nam..

Horn er godt.. Kanskje jeg skal slenge sammen noen og steke på grillen imorgen - god lunsj!

Pesto er favoritt fyll, men ikke pleid å bruke pepperoni! men det hørtes veldig godt ut.. må prøves, eller kanskje med chorizo som jeg er veldig glad i !!!


GOD tur tiil Bergen, nyt helgen, ikea og venner. Klemmer

Villevinkel sa...

Tusen takk for at du delte oppskrifta. Den skal skrivast ned :-) Gleder meg til å prøve.

Veldig fine bilder...og flott med slik "fading" i kantane!!!

God tur :-)

Gleder meg til du kjem tilbake med nye innlegg :-)

Klem

Jijji sa...

Takk for oppskrift! Denne skal prøves!

God tur til Bergen! Kos deg masse i Bergen og nyt Ikea-runden;)

Klem fra Jijji

Husfruen of Hilltop House sa...

De så herlige ut, så de skal jeg prøve meg på når vi får gjester i helga. :-)

Henriette sa...

Tusen takk for oppskrift, håpte den ville kome! ;) Toler ikkje kveitemjøl, så må prøve å bytte ut med spelt og håpe det går bra ;) Ha ei fin helg, Bjørg :)

Anne sa...

Dette hørtes godt ut :) Du må kose deg i Bergen i helgen! Håper du finner masse fint på ikea :)

Klem Anne

Villevinkel sa...

Då har eg baka, og sit akkurat å gumlar på dei nysteikte horna. Dei smakar HIMMELSK !!!

Skal lage slike igjen snart !

Stor klem!!

Gyngestol og kaffigrut sa...

En utfordring til deg på bloggen min, om du vil...

Ha en fin dag!

Bringen Blomster sa...

Den hørtes god ut! den må e prøv :)
Så fint at du del oppskrifta med oss :)
-synnøve-

Christine sa...

Hei på du :)

No er eg komen heim att frå ferie. Me har kost oss, men da e jo litt godt å komma heim att og.

Dei horna høyres/ser kjempe gode ut! Og jammen har da skjedd litt på bloggen din sia eg va innom sist :)

Kos deg i Bergen te helga:)

Klemmer

Fiolkransen sa...

Nam nam! disse så kjempegode ut, og må prøves!

Koselig blogg du har:)

Sommerhilsen fra Thea

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nam, dette ser utrolig godt ut Bjørg ! ♥ Denne oppskriften skal noteres og prøves, tusen takk ! :)

Nå er jeg veldig spent på denne shoppingen din. ;)

Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

God klem fra Anette ♥

PS: Lavkarbobrødet var veldig lett og greit å lage. :)

lisje astrid's husblogg sa...

Tusen takk for fine ord♥

Ønskar deg gode sommardagar:)
Vi reiser snart til Danmark og gledar oss stort:)

Klem frå Astrid♥

Related Posts with Thumbnails