fredag 29. oktober 2010

Pay it Forward


Eg var så heldig at eg vann trekninga på Sophie Mari sin Pay it Forward
Og for litt sidan kom det pakke i posten :) Og det er jo alltid kjekt! 
Pakken inneholdt flotte ting som ho har laga sjølv:


 
Eit vintagetrekk som eg trur er meint for presskanne, 
men sidan eg ikkje har det, har eg pynta ei potte istaden :) Og dei søtaste øyredobbane 
fekk eg og. Sjekk ut butikken hennar her og la deg friste. 
Det har eg gjort ;)



For den som ikkje veit kva er Pay it Forward er for noko, så kjem forklaringa her ;

 1.Du kan melde deg på under her (skriv om du vil vere med i  kommentaren din) 
2.Så får du ei gåve i posten frå meg etter ei stund
3.Deretter skal du sende gåve vidare til 3 andre som vil vere med
4.Du bestemmer sjølv kva gåva skal innehalde.

Om du synast denne pakkeleiken høyres moro ut; 
Sleng deg med då vel ;) 

Første dame til mølla! 
3 første som skriv at dei vil vere med, er med ;)


Ha ein fin fredag alle saman, 
og god helg!

Klem frå Bjørg :-)

PS; tusen takk til alle som har stemt på meg på Boligblogg :) 
Om du har lyst å stemme idag,
 kan du gjere det her!

8 kommentarer:

Fruens sa...

Hei
Så morsomt da du...jeg er med...
Ønsker deg en fin dag og så koselig gave du fikk,Klemmer fra Fruen

Smått og Stort sa...

Så gøy!! Ja- jeg vil gjerne være med♥
klem

Audhild sa...

Hørtes spennende ut!
Blir gjerne med jeg :)

God helg! KLEM

Randi sa...

Og der var det vist fullt...
Flotte ting du hadde fått, søte dei øyredobbane.
Ha ei god helg!
Klems

Mona Christin sa...

Hei.

Moro med PIF. Var med på en i våres og i høst kom gaven. En gledelig overraskelse.

Klem Mona C

Karen sa...

Så søte de øredobbene var! Skal sjekke ut den butikken...

God helg :)

SNILLPIKE♥ sa...

Gratulerer med nydelige gaver.

Ønsker deg og dine kjære en strålende helg, klem.

Siljes Hobbyrom sa...

Så flott gave!

Nydelig baby-teppe under her!!
Hadde vært veldig gøy om du ville vist denne lappeteknikken? Er det bare å sy lappene sammen først en rekke, og så sys hele rekken på med rekke nr.2?? Huff det ble kanskje uforståelig. Men kunne likt og visst om det var en god tekninkk på dette ;)

Du er utrolig flink!
KLEM

Related Posts with Thumbnails