søndag 21. november 2010

Nye Gardiner

I TV-stova har vi ikkje hatt gardiner sidan i sommar. 
Men no når det vart "kaldt" å sjå ut, følte eg for å gjere det litt lunare med gardiner. 
Difor gjekk turen til Princess, og kvite lingardiner vart innkjøpt :)


Men desse gardinene skal vi berre nyte synet av ei vekes tid
For neste søndag skal dei nye julegardinene frå Jotex opp her. 
Eg gleder meg som ein liten unge til 
å begynne å julepynte!! :)


Hos oss er jula raud. Så vår pastellfarga heim skal få 
eit heilt anna uttrykk
i desember. 


Rundt om i Bloggland ser eg at jula er i full gong hos mange. 
Eg prøver å vente til neste helg, men då tar 
det laust her og!! ;)


Det har vore lite blogging på meg denne veka. 
Så no skal det bli kosleg å ta ei lita 
besøksrunde ;)

Ha ein fin søndag, 
håper du har hatt ei flott helg!

Klem frå Bjørg :-)
(som er småkvalm etter mykje søtt i min kjæres bursdagsfeiring idag!;)

31 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Hei:) Gardinene dine er kjempe fine. Jeg er glad i rødt til julen selb men skal ha linfargede gardiner til jul:) koselig å se deg igjen her inne:) klem

Tove sa...

hei hei
Nydelige gardiner. Jeg er og på utkikk etter lin gardiner. Har liksom hengt meg opp i at i vinter halvåret skal jeg ha lin. Spisestuen mangler gardiner. Håper virkelig jeg finner noen før jul.
Lite med blogging på meg i det siste og. Synd, men tiden strekker ikke alltid til.
Nyt kvelden
Klem Tove

Karen sa...

Er så fin den sofakroken din :)
Gleder meg til å se julepyntede blogghjem rundtom her etterhvert...

Håper helgen har vært bra :)
*klem*

Shy sa...

Dei nye gardinene var fine, passa godt i stua di.
Gler meg til den raude jula di! Mi jul er også raud. Har inntrykk av at dei fleste juler innpå her ikkje er raude.

Smått og Stort sa...

Fine gardiner. Gleder meg til neste helg da- å få se ditt julepynta hus♥. Jeg har blogget litt lite i det siste sjøl- er litt oppkava til den neste messa jeg skal være med på- men nå må jeg snart roe meg og begynne å tenke jul i heimen jeg også :)
Ha en fin uke-
klem

Mona Christin sa...

Gardiner gjør det litt lunere, iallefall vinterhalvåret. Jeg var et helt år uten gardiner i stua, men hadde trepersienner halvveis ned i vinduet. Fikk stadig påpekt at det mangla gardiner her. Nå har jeg hatt det siden.

Gleder meg til å se det julepyntet hjemme hos deg.

Klem Mona C

Randi sa...

"Steikje fine gardine!!" :) Grattis med nye, og de nye som er på vei:)
Her er det også mye rødt til jul, er liksom det jeg er oppvokst med, på mange måter. Lite jul å spore her ennå, synes det er greit å vente til den første adventshelgen og heller la julestemningen komme for fullt da:)
Ha en nydelig kveld, Bjørg♥
Klem, RM

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!
Flotte gardiner, og flott stove!
Har kikka litt nedover hos deg, sidan det er lenge sidan eg har vore innom her. Likte soveromssiden din og putene du har laga veldig godt!!

Fortsatt fin søndag. klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Jula blir litt rød for meg og..men raude gardiner har eg ikkje..det syns eg blir for voldsomt. Men har kjøpt meg raudstripete lift gardiner til kjøkkenet i Ellos-som eg ventar på☺
Men pyntar ikkje før neste helg eg heller!☺

Gratulere med dagen til din kjære☺

Klem M♥

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe fine gardiner du hadde fått.
Jeg syntes også at rød hører julen til, får se hvilken farge og jul det blir her...finner ikke julepynten i flyttelasset:(
Ha ei fin uke
Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Blir litt lunere med gardiner nå vinteren, er enig i det:)
Gleder meg til og se ditt julepyntede hus!
Vi tar pyntingen til helgen vi og... huset må vaskes ned først, SÅ kan vi finne frem pynten...

Gleder oss masse i alle fall...:)

Ha en fin, ny uke!

Klem Line

Rosa sa...

Hei:-)

Jeg prøver også å drøye pyntinga til neste helg, men har "sprukket" bittelitt, hehe... men bare litt!

For en UTSIKT du har!!! Blir helt slått i bakken jeg! Der tror jeg jeg kunne sittet og dagdrømt i timesvis, vann er ro for meg:-)

Ha en fortsatt fin søndag, uten mer søtsaker, og en god start på ny uke:-)

Klem, Rosa

Aashildsvilla sa...

hei bjørg..koseli tv stue,åå utsikten var fantastisk..ønsker deg en fin søndag..klemmer fra åshild

Solstrålå sa...

Koselig stue du har,og fint med hvite gardiner.
Her har vi hengt opp hvite lift gardiner.De er liksom ute av vegen,hi,hi!
Har vel ikke tenkt på julegardiner jeg.Er ikke noe glad i rødt.
Ha en fin kveld ved Fjorden :o)
Klem fra Sol

Hulda sa...

Flotte gardiner du har kjøpt. Blir nok supert med julegardiner snart også. :) Gleder meg masse til å pynte jeg også, her tar jeg litt etter litt i desember. Ikke alt på en gang, noe må være igjen til nærmere julaften, ellers er det ikke noe stas med det, syns jeg. :)

Randi sa...

Fine lette gardiner du har funne deg!
Er einig i at jula må vera raud. Glder meg til neste helg, har då skal jula inn her også... :-)
Ha ei flotte ny veke.
Klems

Grønnsakshagen sa...

Det ble fint med de nye gardinene dine! Men jeg gleder meg veldig til å se stuen din julepyntet med rødt altså, det kommer til å bli stor forskjell! :-)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Fine gardiner.
Rødt er julens farge for meg også. Jeg begynner vel sånn litt utover i uken å pynte, gleder meg til å se din julepyntede stue.
Ha en fin vinteruke!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære deg ! ♥

Nydelige gardiner du har kjøpt Bjørg, helt etter mitt hjerte. ♥ Blir litt julepynting her neste helg også, er jo så kos ! ♥

Håper helgen har vært god og fin. :)

Stor klem fra Anette ♥

Trollmora sa...

med den utsikten din så heter det vel RAMMER og ikke gardiner ;) gleder meg til å se julehuset ditt!

Duse Pasteller sa...

Fine gardiner og en fantastisk utsikt!!! Lucky You!!

Blir spennende å se stue-forvandlingen;)

Klem, Janni
Duse Pasteller

ELLEMELL sa...

hvite lingardiner er nydelige!

venter med å få julen fram til nesten helg jeg og! selv om det klør i fingrene:)

ha en god uke Bjørg!
klem ellemell

Jatte sa...

Gleder meg til og se deres røde julepyntede hus♥

Ha en fin uke,
Klem Jatte♥♥

gult hus i svingen sa...

lingardiner er det fineste:)
Jula er rød hos oss også, men her er det mye rødt året rundt, så forskjellen er ikke så stor:) Venter med julepynting til lille julaften vi:) Og jula blir kasta ut 1.nyttårsdag:)
Har adventsstake da;)

Mandagsklem fra Trine:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Håper kvalmen er borte ;)
Kjempefine gardiner og KJEMPEFIIIN utsikt...
Jeg har også rød jul!! Gleder meg :)

Ha en fin dag!


Klem Anette ♥

Christina Mari sa...

Kjempe fint!
Ta en titt innom bloggen min. Du er en av de heldige vinnerene.
Ha en fin dag!
Klem Christina

Hegeslilleboble sa...

Nyyyyydelig stue!!! Kjempefine gardiner:)

Piulfen sa...

Fint det ble med gardiner.

Unknown sa...

Så flott det ble♥
Kos med litt nytt ;)
Her har det også blitt lite blogging... Mye å styre med i disse dager ;)
Gleeeder meg til julen nå!♥
Kos deg♥
Klem fra meg, Anki

Lynetmor sa...

Hei, så fine gardiner og så fin stue du har :-) Ha en fin dag :-)

Wenches lille blogg sa...

Hei Bjørg!
Gleder meg til å se ditt julehus etterhvert :)
Og gratulerer så mye med din kjæres bursdag!!
Ønsker deg en fin kveld videre.
Klem Wenche :)

Related Posts with Thumbnails