fredag 22. april 2011

Ny Bok

Eg har kjøpt ei søt bok av Cath Kidston som heiter
 "Tips for Vintage Style". Det er eit lite hefte fullt av
 gode ideer og herlege bilder.


Den er fin å ha ved kjøkenbordet, for litt inspirasjon :) 
Eg trur Cath Kidston har skrive ei bok i større utgåve og som heiter "Vintage". 
Er det nokon som veit om dette? Evt har ein link der 
den er å få kjøpt?


Det grøne brettet med polkadotter er også nytt. 
Dette er kjøpt på Åhlens. Eg kjem ikkje over for ein fantastisk butikk dette er. 
Synd eg må reise så langt for å shoppe der.


I Fjordhuset har vi herlege påskedager. 
Vi har reist på besøk, og hatt besøk av venner og familie
I dag har det i tillegg vore fantastisk ver! 
Livet er flott!;)

Eg håper alle har ei super påske!

Klem frå Bjørg :-)


14 kommentarer:

ELLEMELL sa...

Så kjekt med nye inspirasjonsbøker!
Jeg har ikke hørt om en større bok, men mener jeg har sett den du har liggende... uten at jeg har fått bladd i den selv..!

kose deg med fine late røde fridager;)
klem ellemell

an-magritt sa...

NYDELIGE bilder! Jeg ble helt bergtatt jeg. Og boka, den så veldig inspirerende ut.

Ha en fin helg, venn. ♥

Bondekona sa...

Den boka så veldig flott, og veldig "deg" ut.
Fortsatt god påske!
:)

Linecas have sa...

Den boken så ut som en liten skatt. :)
Åhlens har jeg i nærheten men må skam melde det er sjeldent jeg er innom. Bør kanskje endre på det skjønner jeg.

Hulda sa...

Supersøte bilder fra deg, Bjørg! Jeg falt jo helt for det grønne brettet fra Åhlens. :) Så supert med lysestakene på det. Den lille boka har jeg også, veldig søt!

Anette sa...

Fine bilder og farger:)Ha en fin påske,klem Anette:)

Jijji sa...

Så koselige og herlige vårbilder hos deg (i dag også)!
Ønsker deg en fortsatt herlig påskehelg!

Klem fra Jijji

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

kanskje du finner den på ebay, eller på amazon? :) Sikkert ei lekker bok :)

Her nyter vi herlige påskedagar, men over 20 varme grader ute :) heilt fantastisk! Er så deilig å kjenne at våren er endelig komt, og at kjakane brenner om kvelden :) Deilig vårteikn!

Ønsker deg og dine ei kjempefin påske! nyt ho :)

Godklem til deg Bjørg! :)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg falt også for det brettet! Men vi har ingen Åhlens butikk i nærheten. Tror den nærmeste er vel 2 timer herifra.
Du kan jo se på Capris.no Kanskje de har boken du leter etter :)
Ha en fortsatt fin påske Bjørg!
Klem Anita

Karen sa...

Elsker de herlige pastellfargene hos deg! lekkert :)

Den butikken skal jeg innom når vi skal til Bergen. Har sett at de har kakebokser med polkadotter på. DE må jeg ha :)

God helg!

Hanne Margrete sa...

Høres ut som en kjempekjekk bok! Sånn som man kan ta fram gang på gang:) Så fine farger i bildene dine! Det brettet med forskjellig fargete lysestaker var nydelig:)

Klem fra Hanne!

Jennys fire vegger sa...

En perfekt bok, den passet jo RETT inn. Hihi... Og da er det jo en bonus at også innholdet er bra. :-)

Nydelige bilder, som alltid. Fint å høre at dere koser dere i deilig vær!

Fortsatt fin påske til deg og dine.
Klem Jenny

Bringen Blomster sa...

Bestandig så flotte bilder inne hos deg! En fryd å titte innom!:)
Ønsker deg en fortsatt fin påske :)
-synnøve-

Mette sa...

Så fine bilder du viser,Bjørg:-)
Fortsatt god påske!:-)

Related Posts with Thumbnails