fredag 29. juni 2012

Vinnerlykke :)

Eg er som mange andre stor fan av Cathrine Holm sitt Lotus- design. 
Og då Sukkertøy for Øyet lodda ut ein slik nyprodusert
 bolle for litt sidan, prøvde eg sjølvsagt lykka :) 

 Og eg var så utruleg heldig at eg vann den!! Hurra! :) 
Den er kjempesøt, og ein ny favoritt! Bollen har Ida kjøpt hos Retroliv.
(dei er tomme akkurat no, men får inn igjen i slutten av juli)
Tusen takk Ida Susanne! :) Sjekk ut den
 fantastiske bloggen hennes

 Tusen takk for alle fine gratulasjoner angåande vår herlege lille Hermine. 
De er så gode alle saman! Vi storkoser oss. Hermine er ein
 kjempesnill baby og Ariel er stolt og flink storesøster. 

Eg føler for å feire igjen ;) 
Så følg med; snart kjem det ein flott Give Away
 med premier sponsa av nettopp
 Retroliv :)

Ha ei fin helg!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Er så fine de bollene, og fargen var jo knallkul!!
Heldig du var:)

Godt og høre at dere koser dere, fortsett med det ♥

Hulda sa...

Så heldig du var! En nydelig skål. Passer perfekt hos deg. Så søt Hermine er. )

i mitt lille rekkehus sa...

Så heldig du var da:) Super fin skål, passer perfekt hos deg! Fin lillesøster:)

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer med vinnerlykken:)
Og gratulerer SÅ masse med Hermine,
herlig liten tulle:)
Ønsker deg en fin helg
Klem fra Jorunn

Nina Kristin Espeland sa...

Gratulerer med jenta! Ingenting av lykke er større en det å få en velskapt sjønnhet :) Kos deg! :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Gratulere med det lille nurket!! Og så fint navn :)

Klem Anette

maska sa...

Gratulerer med Hermine.
Flott navn ho fikk.
Kos dere og ha en fin sommer.

Related Posts with Thumbnails