fredag 24. august 2012

Kjøkenklut

Eg trur det var i mai eg starta å strikke denne kjøkenkluten
Og "rask" som eg er, vart den ferdig denne veka! Egentleg er dei raske å strikke når du faktisk strikker litt inneimellom ;) Du strikker annakvar rad med rett og rett/vrang. 
Eg brukte 3 mm pinner og bomullsgarn. Eg har hekla rundt og laga
 bølgekant i tillegg :) Her brukte eg heklekrok 2,5 
og same type garn.

 Dei er kjempegode å bruke. 
Så den skal absolutt ikkje vere berre til pynt i den lekre fargen ;)


Eg har vore på Loppis idag! 
Det vart nokre få kupp. Fortsettelse følger ;)

Ha ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Flott klut, ekstra fin med heklakanten rundt. Nydelig header du har laga. Beskriv bloggen din godt. Fin muffins!

Anonym sa...

so pretty :)
dana

Audhild sa...

Kjempefin :) og at den er god å bruke i tillegg, kan jo ikke få det bedre da :)

God helg!
KLEM

Brunt sukker sa...

god kveld:)
så fin har ikkje sett sånne med heklekant før det var fint!
gleder meg til å se funna dine:)
klem Eli:))

Rebekka sa...

Kjempe fin :)

Elin sa...

Oi så fine disse var da:)
Jeg lurer på hvilket garn du har brukt og hvilken pinnestr?
Fikk jo en super ide om at dette kan bli til julegaver:)

Klemmer Ea

Home Bohemia sa...

Såå fint!!
Jag måate akriva att jag älskar bilden (här på kanten) med de små barnfötterna ( Hermine).
Den är verkligen underbar!!!
Kram Maria

Related Posts with Thumbnails