onsdag 12. desember 2012

Gåve- ide?

Eg har lenge tenkt å lage desse syltetøyglasa med plastdyr på lokket,
 som vi har sett både her og der det siste året.
 Men så fann eg nokre søte kvite porselenfugler på Nille sist eg var der. 
Og plutseleg hadde eg laga min eigen vri på ideen :)

Du trenger:

Syltetøyglas m/lokk
Pyntefigur
Lim
Maling

 Først limte eg porselenfuglen fast på lokket med ein limpistol. Du kan sikkert
 med fordel bruke superlim. Når dette var tørka så målte eg lokket
 og fuglen med ein tynn pensel i to av mine
favorittfarger :) 

 Her har eg fylllt glasa med julekaker. 
Ei fin og personleg julegåve til nokon som har "alt"? :)

I dag finn du nokre av
 bildene mine på den polske nettsida Chabrowe Pole. 
Du kan sjå det her! Stas ;)

Ha ein flott onsdag kveld!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Bente sa...

Så lurt, da. De ble kjempesøte.

Klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så flotte!!!

Ida sa...

Det der har stått på to do listen min i evigheter.. jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare setter i gang -:-)

Men nå fikk jeg kaaaaanskje ett spark i rumpa.. jeg skal iallefall kjenne det godt rett over nyttår ;-D

Knallfine!
Klemmer fra Ida

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så utrolig søte !!
Vakker farge du har valgt <3
Så gøy med reportasje fra det store utland !! Grattis , klart det er stas!!
Klem

Anonym sa...

Så kjempesøte dei blei:))gøy med repotasje fra utlandet:)
Fin fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

elviras drops sa...

Så søte disse vart!Eg kjøpte faktisk desse fuglane for eit par daga sidan:-)

Fru Andersen sa...

Så søte glass, tenkte å lage noe lignende, men ikke kommet så langt ennå jeg;-) Mange planer men liten tid! Da er det godt jeg kan titte inn til deg og finne roen i de flotte bildene fra ditt julehjem, ELSK på trauet på skjenken med kartt på veggen der bak!

Klemmer!

Anonym sa...

Takk for tipset! Du er flink..

bevaremegvel sa...

De var fine! Hadde tenkt å lage noen slike til tantebarn til jul, men så lagde jeg noe annet i stedet.
Men fine er de, og jeg kan jo lage det senere :)
God dag til deg.
Klem

Taubanevegen sa...

Søtt! :)

Frøken Loppe sa...

Så søte dei var!!!
kjempe god gåve ide!!!
Takk for den ;o)

klem

Underberget sa...

For en gøyal ide! Enkelt og effektfullt:-)

Hos Jorunn sa...

Dette var jo helt genialt, takk for tipset...glassene ble veldig dekorative!! Ha en flott adventshelg, klem fra Jorunn

Lindas Lille Leilighet sa...

Dette var noe av det KULESTE jeg har sett på lenge! Skikkelig inspirerende..derfor havnet bildet ditt rett i inspirasjonsmappa mi:D Håper du ikke har noe imot det:))

Håper du koser deg i førjulstida:)

Related Posts with Thumbnails