onsdag 11. september 2013

Dixie

Eg har sikla etter ei skinnveske frå Dixie ganske så lenge. 
Til bursdagen min (for eitpar veker sidan) fekk eg den endeleg av mannen! 
Snille kjæresten min! :)
No har eg også fått ei lommebok frå Dixie av Carriealong.no. 
Lommeboka er så stor at eg får plass til Iphonen i den, og eg kan bruke den som ei lita clutch- veske. Den finns i fleire farger, eg valgde sjølvsagt mint ;)
Nettbutikken Carriealong.no er vel verdt ein titt. 
Er du på jakt etter vesker, kofferter, PC vesker, ryggsekker, skulesekker eller 
eit  pennal er du på rett stad. Butikken er oversiktleg, 
dei sender raskt og servicen er god :)
Ha ein superduper dag!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker veske du har fått og nydelig skjerf:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Unknown sa...

Heldig du! Nydelige farger, love it! ;-) Fortsatt flott kveld til deg :-)

Jatte sa...

Super lekker veske og lommebok, helt min stil også :D

Ha en fin kveld,
JatteKlem♥

Anonym sa...

Jeg er også fan av Dixie-vesker, har klart å skaffe meg 3 stykker, to av dem i natur. Har også en clutch i samme merke. Den siste veska kjøpte jeg hos nettbutikken Moolo, som til min store glede holder til i byen der jeg bor.

Related Posts with Thumbnails